-15% popust na LED trakove s kodo ZIMA15

Pogosta vprašanja

Rok dobave ?

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od prejema plačila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi oz. so dobavljivi po naročilu, predvideni rok dobave trgovec sporoči kupcu po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Dostava?

Trgovec bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  • Dostava na dom – v tem primeru kupec plača poštne stroške. Strošek se prikaže in obračuna samo do določene vrednosti nakupa
  • Osebni prevzem na naslovu: Legatova ulica 14, 1000 Ljubljana.

Kako bodo dostavljeni izdelki?

Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki nudi klasično in zanesljivo dostavo. Pismonoša bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da na njem ob poskusu vročitve paketa kupca ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko kupec paket skupaj z osebnim dokumentom prevzame na najbližji Pošti.

Cena dostave?

  • Znesek nakupa do 100€ – cena dostave je 5 €
  • Znesek nakupa nad 100€ – dostava je brezplačna

Ali je mogoče dodatno naročiti nadomestno steklo ali rezervni del?

Pri določenih modelih je možno naročiti rezervne dele, v večini primerov pa ne. Za informacije nas kontaktirajte na info@svetila-amos.si.

Kakšno garancijo zagotavljate za svetila?

Za svetila ponujamo 12-mesečno garancijo, kjer to ni navedeno, sicer pa velja garancijska doba po določilih proizvajalca. 

Ali mi lahko pošljete tiskani katalog in cenik za vaše izdelke?

Izdelki in njihove trenutne cene so navedene na naši spletni strani. Katalogi proizvajalcev svetil so objavljeni pod kategorijo Katalogi.

Če v katalogu najdete kakšno svetilo, ki ga ni v spletni trgovini, nas prosimo kontaktirajte, da vam pripravimo predračun.

Ali prejmem popust v primeru večjega naročila ?

V kolikor ste zainteresirani za večje naročilo, nas kontaktirajte na e-mail naslov info@svetila-amos.si in se dogovorimo za višino popusta.

Kakšni so roki veljavnosti akcij ?

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo. Akcijske cene veljajo za vse nakupe opravljene v času trajanja akcijske ponudbe. Če akcijska cena ni navedena, ob nakupu veljajo redne cene.

Kako lahko uporabim kodo za popust ?

Prosim dodajte kodo za popust na blagajni, kjer boste opazili prostor »Koda za popust«. Vpišite kodo in kliknite aktiviraj. Če je koda aktivna, se bo cena artikla avtomatsko posodobila.

Svetila pod kategorijo Zadnji kosi?

Zadnji kosi svetil  vključujejo popolnoma funkcionalna svetila iz preteklih katalogov. Vsa svetila so dostavljena v originalni embalaži. Ker pa ta svetila niso več dobavljiva, je temu primerno cena dodatno znižana.

Plačila, REKLAMACIJE in vračila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu – po oddanem naročilu po elektronski pošti prejmete potrdilo naročila/predračun. Znesek kupnine nakažete na transakcijski račun podjetja AMOS d.o.o., ki je naveden na predračunu. Bodite pozorni, da pri plačilu vpišete pravilno številko sklica (Nekatere banke zahtevajo pred številko sklica vpis dodatnih “ničel” (npr. 00 pred podanim sklicem).
  • Plačilo s kreditna kartico Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa
  • Plačilo preko Paypal-a – ob oddaji naročila izvedete plačilo preko svojega Paypal računa.

Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Kupec na podani elektronski naslov prejme obvestilo, da je bil predračun plačan in da bodo naročeni izdelki poslani v najkrajšem možnem času.

Rad bi reklamiral izdelek. Kaj moram storiti?

Za hitro obravnavo reklamacije priporočamo uporabo tega obrazca, ki ga izpolnete in ga skupaj z izdelkom ter računom dostavite/pošljete na naslov : AMOS d.o.o., Legatova ulica 14, 1000 Ljubljana.

Kaj vse moram poslati skupaj z izdelki, če želim uveljavljati reklamacijo?Skupaj z reklamiranimi izdelki je potrebno poslati kopijo računa in izpolnjen obrazec.

Pri prevzemu pošiljke sem ugotovil, da je blago poškodovano, kaj naj storim?

Takoj po odprtju poškodovane pošiljke je potrebno prijaviti poškodbo dostavljalcu (Pošte Slovenije). Vsa navodila za reklamacijo poškodovanega blaga so navedena na dostavljeni pošiljki.

Kako dolgo traja reklamacija izdelka?

Trudimo se po najboljših močeh, da je reklamacija poravnana v zadovoljstvo stranke v najkrajšem možnem času. Za obravnavo reklamacije imamo po zakonu na voljo 45 dni.

Ali lahko izdelke vrnem, če mi ne ustrezajo?

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@svetila-amos.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov trgovcu. 

Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu na naslov AMOS d.o.o.,  Legatova ulica 14, 1000 Ljubljana, najkasneje v roku 30 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo…obrazec za vračilo in kopija računa.

Za vrnjene izdelke trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu, vrne vplačani znesek. Vračilo plačanega zneska izvrši trgovec na transakcijski račun uporabnika (kupca) v primeru plačila predračuna preko banke oziroma v primeru plačila predračuna s karticami se sredstva vračajo na kartico oziroma kartični račun.